sobota, 8 października 2022

Marketing i zarządzanie w mediach społecznościowych

Od kilku lat blogi i strony internetowe poświęcone marketingowi mówią o tym, jak ważna jest obecność Twojej firmy w Internecie. Prawdopodobnie czytałeś frazy takie jak „Twoja publiczność jest online bardziej niż kiedykolwiek” lub „Przeciętny Amerykanin spędza X godzin w Internecie każdego dnia”. Nie chodzi o to, że te zwroty były fałszywe, ale o to, że zostały użyte niemal do przesady.

Marketing, social media, zarządzanie -  sprawdź ebooki

A potem uderzenie pandemii. I zdaliśmy sobie sprawę, że możemy spędzić w sieci jeszcze więcej czasu, niż nam się wydawało. Więc teraz, kiedy mówimy Ci, że Twoja obecność w Internecie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej, tym razem naprawdę mamy to na myśli.

Marketing, social media, zarządzanie

Jest to szczególnie ważne, gdy mówisz o swoich platformach społecznościowych. Facebook, Twitter, Instagram i inne stanowią wyjątkowe możliwości nawiązania kontaktu z odbiorcami, w których spędzają dużo czasu i dokąd zmierzają w nadziei na znalezienie czegoś pełnego nadziei, wartościowego i odpowiedniego, co może złagodzić ich obawy, biorąc ich pamiętaj o bieżących wydarzeniach.

Jeśli zamierzasz używać swoich platform społecznościowych do łączenia się z odbiorcami, musisz upewnić się, że dobrze z nich korzystasz. A to wymaga zarówno zarządzania mediami społecznościowymi, jak i marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż mogą brzmieć podobnie, są to dwa niezbędne elementy Twojej strategii marketingu cyfrowego.   


Co to jest zarządzanie mediami społecznościowymi?

Zarządzanie mediami społecznościowymi obejmuje posiadanie konta na dowolnej platformie społecznościowej, tworzenie i dystrybucję treści na tych platformach oraz zarządzanie zaangażowaniem odbiorców (odpowiadanie na komentarze lub wiadomości, utrzymywanie informacji o profilu, przechowywanie prezentów itp.). Zarządzanie mediami społecznościowymi zapewnia, że ​​świadomie i autentycznie korzystasz z kont społecznościowych. (I tak, Twoi widzowie mogą absolutnie stwierdzić, kiedy nie jesteś).


Czym jest marketing w mediach społecznościowych?

Marketing w mediach społecznościowych jest dokładnie tym, co sugeruje jego nazwa: korzystanie z kont społecznościowych Twojej firmy w celu wprowadzenia na rynek i rozwoju firmy. Podczas gdy zarządzanie mediami społecznościowymi koncentruje się bardziej na korzystaniu z kont w mediach społecznościowych, marketing w mediach społecznościowych koncentruje się bardziej na tworzeniu i realizacji strategii generowania leadów dla Twojej firmy poprzez obecność na platformach społecznościowych.

Dzięki marketingowi w mediach społecznościowych tworzysz i publikujesz treści w określonym celu: aby zaangażować odwiedzających i skierować ich do Twojej witryny. Marketing społecznościowy może również obejmować wykorzystanie reklam w celu zwiększenia liczby obserwujących i poszerzenia zasięgu.


Trzeba dwojga, żeby coś poszło dobrze

Dzięki odpowiedniej strategii i planowi Twoja firma może korzystać z zarządzania mediami społecznościowymi i marketingu, aby budować celową, autentyczną obecność w mediach społecznościowych, która zapewnia wartość Twoim odbiorcom i służy rozwojowi Twojej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza ocena i podsumowanie filmu Holy Spider. Czytaj recenzję!

Kiedy pierwszy raz widzimy Rahimi ( Zar Amir Ebrahimi ), próbuje zameldować się w hotelu w Mashhad, drugim co do wielkości mieście Iranu. Je...